20 Aralık 2012 Perşembe

AGH- EVS Yapmak İsteyenlere Bilgiler ▼▼





Motivasyon Mektubu Konusunda Geleneksel Word Belgesi İşe Yarar!!
Avrupa Gönüllü Hizmeti'ne katılmayı çok istiyorsunuz ve seçilmeniz için bir şekilde diğerlerinden farkınızı...
Devam>>







İspanya'da AGH Yapmak

İspanya'da AGH yapmak isteyenler için şehir tavsiyeleri...
Devam>>>







AGH- EVS İspanya Vizesi

10 ocakta ev sahibi kuruluşumla yaptığım kısa bir mülakatın ardından 13 ocakta seçildiğimi öğrendim... Sonrasında gönderici kuruluşumla irtibata geçerek proje başvurusu için gerekli... Devam>>>




AGH- EVS Aktivite Anlaşması 

Aktivite anlaşması sizin, koordine eden kuruluşun, gönderen kuruluşun ve ev sahibi kuruluşun görevlerinin belirtildiği anlaşmadır. En basit şekliyle bunu bir iş sözleşmesi... Devam>>




AGH Yapmak İçin Türkiye'den Gönderen Kuruluş Nasıl Bulunur?

AGH yapmak istiyorsanız motivasyon mektubu yazmadan önce-ya da yazdıktan hemen sonra- kendinize Türkiye'den gönderen kuruluş bulmanızı ve motivasyon mektubunuza da... Devam>>




AGH Yapınca İngilizce Seviyesi İlerler mi? Dil Gelişimi İçin Hangi Ülke En İyisi?

'Benim İngilizcem iyi değil, söylediğinize göre AGH projesi ile İngilitere'ye giderek geliştirme imkanım da yok, hangi ülkeye giderek AGH süresinde dil seviyemi... Devam>>






AGH/EVS Projelerine Ne Zaman Başvuru Yapılır?

Avrupa Gönüllü Hizmeti projesini hazırlayan kuruluşlar, kendi bulundukları ülkenin ulusal ajansına üç tarihten birinde başvurur... Devam>>





EVSDATABASE Nedir ve Nasıl Kullanılır? 

Evsdatabase'i hemen her yazımda görürsünüz çünkü AGH'nin temel fonksiyonlarından biridir. Evsdatabase Avrupa Gönüllü Hizmeti için proje düzenleyen, AGH'ye ...Devam >>



AGH Yapmak İstiyorum Ama Çok Az Proje İlanı Var

'Ben Macaristan istiyorum ama çok az ilan var, neden az AGH ilanı var?', 'Ben Hırvatistan istiyorum ama hiç ilan yok', 'Ben Almanya engelli projesi istiyorum ama...Devam>>




AGH Proje Tarihlerini Nasıl Öğrenebilirsiniz?

Avrupa Gönüllü Hizmeti'ne katılabilmeniz için Erasmus+ ülkelerinden bir kuruluşun projesine sizi kabul etmesi gerekiyor. Bu projelerin tarihlerini nereden...Devam>>




Arkadaşız/Sevgiliyiz, Birlikte AGH'ye Katılabilir miyiz?

Yakın arkadaşınızla ya da sevgilinizle birlikte Avrupa Gönüllü Hizmeti'ne katılmak istemeniz normal, onunla birlikte gezmek istemeniz de... Ancak AGH yapan birisi olarak bunu...Devam>>





AGH Projesinde Çıkabilecek Sorunlar ve Projenin Erken Sonlandırılması

Avrupa Gönüllü Hizmeti-AGH Projesi Biteden Geri Dönmek Mümkün müdür? Evet, AGH'den erken dönmek mümkündür. Eğer proje sürenizin yarısından fazlasını tamamladıysanız Europass... Devam>>




Evcil Hayvanınızla veya Çocuğunuzla AGH Yapman Mümkün mü?

Evet, çocuğunuzla ya da evcil hayvanınızla Avrupa Gönüllü Hizmeti'ne katılabilirsiniz. Ancak bunu kabul edecek bir ev sahibi kuruluş bulmalısınız. Ayrıca onlar... Devam >>




EVS-AGH'ye Kaç Kişi Başvuruyor? Seçilme İhtimaliniz Nedir?

Avrupa Gönüllü Hizmeti'ne katılmak istiyorsunuz ve CV/ motivasyon mektubunuzu göndererek projelere başvuruda bulunuyorsunuz. 20, 30 derken 100 ve daha fazla başvuru ... Devam>>



İngiltere veya İngilizce Konuşulan Bir Ülkede EVS/AGH Yapmak İsteyenler

"Yazın İngiltere'de kısa dönem EVS yapmak istiyorum"
"İki-üç aylık İngiltere veya Malta'da EVS arıyorum, İngilizcem çok iyi değil, geliştirmek istiyorum"...  Devam>>



En Fazla Başvuru Alan AGH/EVS Ülkesi Hangisi?

Uzun dönem AGH/EVS deneyimini yaşamak istiyorsunuz. Tercihiniz hangi ülke olur?
Bu sorunun cevabı kişiden kişiye... Devam >>



                     
Yeni Başlayanlar İçin AGH/EVS Prezi Sunumu

Avrupa Gönüllü Hizmeti (AGH) -European Voluntary Service (EVS) hakkında yeni bilgi sahibi oluyorsanız...  Devam >>







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder