7 Şubat 2015 Cumartesi

AGH Yapmak İstiyorum Ama Çok Az Proje İlanı Var

-'Ben Macaristan istiyorum ama çok az ilan var, neden az AGH ilanı var'

-'Ben Hırvatistan istiyorum ama hiç ilan yok'

-'Ben Almanya engelli projesi istiyorum ama hiç ilan göremedim'...

Avrupa Gönüllü Hizmeti'ne katılmayı gerçekten istiyorsanız, proje ilanı beklemektense başvuru yapmanızı tavsiye ederim. Yoksa istediğiniz konuda ve ülkede ilan beklerseniz; ÇOK BEKLERSİNİZ.


Kuruluşların bir çoğu proje düzenlerken ilan vermiyor. Çünkü EVSdatabase sayfasına iletişim adresleri var ve bu adreslere gelen başvuruları değerlendirip onlar arasından seçim yapıyorlar. Yani örneğin 2015 yazında başlayacak olan 100 tane proje varsa bunların 50-60 tanesinin Facebook sayfalarında, Youthnetworks'te vs. ilanı yok ama gönüllü alıyorlar.  Yani siz sadece ilanları takip ederek aslında projelerin çoğunu kaçırıyorsunuz!!!

Şahsen ben bu durumu bildiğim için başvuru yaparken hiç ilan takip etmedim. Evsdatabase'i açıp , İspanya'yı seçip istediğim alanda çalışan projelere teker teker mail yolladım. Bu yol uzun sürüyor evet ama kesinlikle seçilme şansınızı arttırıyor.

'yok ben ilan beklerim' diyorsanız da yapacak bir şey yok, eğer ilan vermediği için kuruluşa başvuru yapamazsınız; benim yöntemimi kullanan birisi Evsdatabase üzerinden kuruluşa mail yollar ve seçilir, siz de hala ilan bekliyor olursunuz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder