25 Kasım 2012 Pazar

Hakkımda

   
      Akdeniz Üniversitesi'nde  Uluslararası  İlişkiler  Bölümü'nde  lisans  ve   yüksek lisansımı  tamamladım.  2011 yılında AGH-EVS  programına  katılmak  için  Akdeniz Üniversitesi'nde düzenlenen 'Öz geçmiş ve Motivasyon  Mektubu Yazım Teknikleri' eğitimine    katılarak    motivasyon   mektubunun    nasıl    yazılacağını    öğrendim; başvurularımı yaptım ve 3 hafta sonra kabul aldım. 

     2012'de  İspanya/Malaga’da  medya/iletişim-gençlik  bilgilendirmesi   projesinde çalıştım. Malaga   Belediyesi’nin    Gençlik    Kuruluşu'nda    gençlere    EVS-AGH'ye  katılmak   için  yapılması   gerekenleri   anlattım.  EVS/AGH   dönemimde  mümkün olduğunca çok seyehat ettim. Özellikle AGH/EVS programına  seçilme  konusunda  beni rakiplerimin önüne geçiren fotoğrafçılık ve photoshop ilgi alanlarımda kendimi çok ilerlettim.

        Çalıştığım kurum hem EVS/AGH gönderen, hem EVS/AGH ev sahibi, hem de koordine eden  kuruluştu  ve bu nedenle yılda en az 60 EVS AGH projesi ile ilgileniyordu. Proje evraklarının bir kısmını da ben düzenliyordum ve bu şekilde onlarca motivasyon mektubu okudum: elimde seçilmiş birçok mektup vardı ve seçilen mektupların neden başarılı olduklarını araştırarak ve AGH hakkındaki diğer bilgileri de ekleyerek bloğumu oluşturdum. Amacım EVS/AGH programına Türkiye’den daha fazla gencin kabul alması. 

        İspanya’da EVS/AGH yaptığım kurum 2011 yılında Avrupa Gençlik İletişim Şampiyonu ödülü aldı. Kurumda çalışırken AGH süreci hakkında, istisnai durumlar dahil olmak üzere oldukça fazla bilgi edindim. Edindiğim bilgilerle başta  Bülent IşıkFatih KarakaşArina Pigulskaya, Mauro  olmak üzere birçok gencin AGH/EVS programına seçilmesini sağladım. Bloğumun, EVS/AGH deneyimleri konusunda okuyabileceğiniz en faydalı ve öğretici kaynaklardan biri olduğunu göreceksiniz. Şu ana kadar birçok AGH gönderen kuruluşu bloğumu takipçilerine önerdi ve bunların arasında çok sayıda üniversite ve uluslararası ilişkiler ofisi bulunmakta. 

    Akdeniz Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölümünde Doktora yapıyorum. İngilizce ve İspanyolca biliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder